Advents städar...

...så äntligen har jag gett mig tillåtelse att börja..... har läääänge velat byta gardiner o hänga stjärnor i fönstren men jag brukar alltid ha satt upp det en vecka innan första advent.... ock det är ju snart det :)

Älskar ju julen o dess tillbehör och jag är en sån människa som hälldre har jul före än efter.... med andra ord sätter jag upp så tidigt jag får o städar heldre ut julen fortare.....

så nu är hela övervåningen skinande, doftande härligt, julig :)
imorgon efter jobb o träning väntar kök o rum!!!!!

länktar efter juuuulen!!!!


När advents städar ni????


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du påminner mig, det börjar vara dags. Ska kanske ta tag i det på söndag. Det är så roligt att få pynta och göra julfint, och nästan ännu roligare att få stöka bort det. :)

2010-11-17 @ 15:04:00
Postat av: Linda

I år tycker jag tiden gått så snabbt, jag är inte riktigt redo för ljusstakar o julmusik än. Men jag älskar ju julen så jag hoppas jag får lite stämning snart, kanske får lov att börja pynta för att den ska infinna sig? :)

2010-11-24 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0