Leos lekland // Brölopps dag!!

Efter sista passet på några veckor på jobbet kändes det skönt att fira ledigheten me nått att göra med barnen, så vi drog till Leoslekland, Mina kompisar Lina o Maja o hennes 2 barn hakade oxå på ... vi surrade o berättade alla våra hemligheter för varan ;) o barnen sprang, klättrade o åkte ruch kana för brinne live :)
Elias var väldigt aktiv fram till lunch typ halv 12 sen gick musten ur honom o han var rätt nöjd me att sitta med oss vid bordet o små äta o bara myysa, så det tyckte jag ju va liite skönt!

Sen kl 2 begav vi oss hemmåt för lille man måste få sova.... på väg hem såg det såååå härligt ut då vi paserade långviksvallen o badstranden där så vi gjorde ett tvär stopp, men det var ganska kallt i vattnet, william badade fötterna o sandra doppade sig.... 

Handlade på ica o sedan hem.... skönt att komma hem o vara ute o röra på sig... jag tog tag i att spicka fast staketet på ridbanan som hade lostnat medans barnen lekte i sandlådan...

Sen kom tomas hem med middagen från kina.... gott, måste man ju äta på bröllopsdan....eller ?
Vi avnjöt middagen i kvällssolen på altan :)))))))))) Hög Mysfaktor!!!!!!!

sen har jag jhaft lite andra grejer för mig på kvällen+ kontors arbeta o T har spikat på fönstren.... :)

Sen låvade jag barnen att sova ute  i lekstugan oxå.... men som vanligt kom just william in för dom hade bråkat... så vi får väl se hur länge socker toppen törs stanna där ute....

MEN JAG KÄNNER MIG SOM EN RIKTIGT SNÄLL MAMMA IDAG - HÄRLIGT!!!!!!

21.50... Lite trött är jag allt men jag ska gå o greja i 1 timme i rummet innan jag ger mig, lite vitmålning på lister står på tur.....

Bröllpos dagen.... den firar vi änsålänge inte så stort....kanske när det gått några år så vi behöver lite nytändning me gåvor osv.... men nu vet vi vart vi har varan o huvudsaken är att vi älskar varann, o inte glömmer bort 'oss' i den hektiska 3barns vardan :))))
Snart kanske semester....... 

Allt från Norrliden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0