Hemma!

Nu är vi hemma, resan gick bra trots tidig morgon.....
Hästarna har fått komma sig ut o käka lite gröngräs...
vi har grillat o ätit gott till middag...
Jag har börjat packa upp...
Har så mke jag vill börja me nu så jag vet inte vart jag ska börja.... igentligen är det bästa att packa upp ALLT innan jag börjar greja me någe annat.... hmm, får se!

Ska iaf springa imellan datorn o börja ladda upp lite bilder från varberg!


Barnen väntar tåligt på umeå flygplats innan vi åkte iväg...

Vardasrummet...ljust o fint!

i sovrummet...

Glada barn att äntligen vara framme!!!

Första cykelturen in till Varberg

Där det blev Glass....

Gott?

Matar bara in....

Mamman njuter ??

Det blev alla kort för idag....det kommer mera, det kommer mera ....


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ut o låter som ni haft en ljuvlig semester! Och då har sommaren knappt börjat, ska ni iväg nån mer stans i sommar eller blir det att njuta av livet på Lia? Kram

2010-06-06 @ 09:50:12
Postat av: Anna

Brr.. var ganska kallt att komma hem kan jag lova... inga längre utflyckter blir det nog i sommar, bara till Åsele o kanske till fjällen men vi får se... det brukar vara rätt mke att stå i här hemma på sommaren :) kommer ni upp till midsommar eller?

2010-06-06 @ 11:25:26
Postat av: Lizaloop

Härligt, ser verkligen ut som om ni haft sommar, hemma i verkligheten igen nu då :)

2010-06-07 @ 09:51:27
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0