Orkes lös...

....har jag varit idag o är fortfarande???
Det enda jag sett fram imot var att ta en kvällspromenad me Ulrika.... men det sket sej då Tomas är o slår ut hö o Elias sussar så sött i sin säng..... 

Det har varit en inne dag idag då det regnat större delen, blääää, Tomas o william har varit i stan, sandra for till kvarnhea efter lunch o när Tomas kom hem kl 16.00, tog jag bilen 16.05 o åkte till vindeln för att hinna till färgafärn för att titta på tapeter till hallen men kunde inte bestäma på plats så jag tog hem några kataloger.... hmm, svår det där.... dom ska ju sitta några år, ska ju passa ihop med både rummets nya fina tapeter samt hallens plommon färg.... hmmmm.....   

Lämnade sandra hos älskade mormor oxå..... william o morfar åkte till lycksele för att träna gokart..... det har varit mäkta tyst o lungt i huset i kväll.... kanske derför jag känner mig alldelens trött.... det är för stilla!!!!

Jag o Tomas åt en sen middag när jag kom hem, inge tjat, gnat el pet i maten.... hmmm skööönt!

Efter middan har jag busat o lekt me elias ända till sängen ropade efter honom , spö regnat o åskat har det oxå gjort.... men nu hoppas jag att det får vara fint några dagar så vi kan njuta lite, bada o sola......

jaja, GEGAMOJA PÅ ER ALLA :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Andersson

Hej bruden=) Vad glad jag blir över din magkommentar.. Har bara fått höra vilken typisk pojkmage jag tydligen har.. Men jag är rätt så säker att det ligger en liten tös där i=)) Hoppas allt e bra med er! MVH Pernilla

2010-07-23 @ 00:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0