Onsdagen lider mot sitt slut...

Jag sitter här med min kvälls smörgås o njuuuter..... korn tunbröd o bregott havssalt... mmm det är mumma det!

Dagen hos oss var trögstartad....innan alla klivit upp, innan alla käkat frukost osv....
Men tillslut var vi ute o jag sprang runningen o T o barnen for på en liten kross sväng till kvarnhea o hälsade på farmor....

Sen har vi små grejat hela dagen, jag me lite pappersarbete, tapetrivning o sen har jag skrapat o grundmålat ett fönster på bya huset... sen på sen kvällen gick jag runndan me Ulrika o fick prata av mig lite :)

Ungarna sover o jag har sprungit igenom duchen.... magen börjar bli mätt oxå :)  kan det bli bättre? jo säkert men jag njuter av allt vårat :)

Rumuppdatering : listerna runt fönstren är på plats :)   T ska köpa lite mer matrial imorgon då han åker till stan så snaaart :))) golvet skulle nog komma nästa vecka :) 

Ne nu ska jag ta tag i nått...... kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0