Lite uppdatering...

Helgen som gick var vi ju på folkrace, min duktiga man rattade febrilt o när lördagen var avslutad så hade han 3 heat segrar, vi grillade med fam hägglund som kommit för att heja o stannade oxå över natten med deras nya lyxiga husvagn (inte alls avis ;) 

Gott med mat i magen sen blev det svammel o kl 23 kände vi oss ganska nöjda.... lille man som inte sovit en blund på hela dagen deckade med mke motstånd kl 8 i husvagnen.... första gången den lilla 1 åringen sover där, o allt e nytt o lite osäkert..... 
så natten för mig var väl ingen höjdare...  mygg, eliasvak, o inte kunna sova.... men men, så är livet!
 
william hittade nya kompisar + att alexander var ju där så dom hade nog super skoj. (sandra stannade hemma hos mormor hela helgen, ganska skönt faktist att bara ha 2 barn att hålla reda på!)

på söndagen så var det 2 heat , varav det första kom tomas 2 i , o det andra skulle ha slutat med en seger om nu inte drivaxeln gick av på sista varvet så hjulet släpte o det vart värsta snabba voltningen, såg lite otäckt ut men det gick bra.... var loppet kört nu eller?

när man rullar brukar det vara det, men tack vare många vänner som ställer upp för varan så fixade dom bilen o tomas kunde köra A-finalen, MEN det sista jag sa åt karln var : nu fastnar du inte i första sandvallen i första kurvan..... och vad tror ni han gjorde ????
Jopp, han blev ifs styrd dit....men.... gaaaaa, ja så det slutade alltså med en 5 plats, ifs inte fy skam på 50 startande!

Elias har varit mke snäll, förutom att jag tycker han kan sova lite i vagnen på dagen....

lill killen me henderna bakom ryggen....

hm, här var det någe spännande...


mums , får smaka hamburgare av brorsan!




liite kvaddad ;p

ska vid tillfälle ladda upp lite filmer oxå!

hemma, vid 6 igår, trött o dammig.... bara att plocka ur husvagnen o idag har tvättmaskinen gått varm!
dammsugit o dammtorkat bil o husvagn idag....
igår kväll slog tomas ut hö, vi hade ju hoppats på bra väder i dagarna 3 men nu ser det ut som att det ska regna imorgon em o eftersom jag inte kan ta in höet själv utan behöver min älskade till hjälp så blev det att bala det nu i kväll.... det  blev 6 st!
så nu har sommaren o höeriet börjat :)
barnen fick fara med farmor ner på badstranden (inte ellis, han åkte traktor...) o bada i den härliga kvällsvärmen!

w & s sover i lekstugan i i morse gick jag o väckte dem ....10.45!!!! 
jaja, det är ju sommarlov!!!!

nä nu ska jag äta en kvällsmacka med gott samvete o sedan uppsöka sängen ,
vi höres!

natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0