Hej hopp i sommaren!

I går var det badstranden som gälde hela dagen, så otroligt härligt me SOMMAR & SOOOOL!!!!
Elias badade o sovde i vagnen där nere :)
vi åt lunch o fikade i massor.... solade o badade o tjattrade ;)
Trevligt trevligt...

Idag har jag varit liite duktigare o klippt gräset o passat upp mina barn.
Vi hade ut lillan så ALLA barn som ville fick rida :)
I kväll ville t åka o bada igen me barnen men jag kände för lite egentid.... så jag började tapetsera i rummet.... allt det gråa sitter nu uppe, ne fattas närmast där vi ska riva vägg men det går ju inte att göra idag....
imorgon blir det höskörd när totte kommer hem så tapetseringen får vänta någon dag nu...
...men nu är jag iaf på G! 

Barnen har svårt för att somna i värmen , förstår dem... måste städa undan där nere så dom får sova i kalla källaren men tid har inte prioriterats för det.... kanske imorgon :/

ja over and out...


Här skriker Ellis : Heja PAPPA...


Kommentarer
Postat av: Madeléne

hejsan , vilken fin blogg besök gärna min

2010-07-13 @ 10:34:16
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0