Hade glömt bort BAKSIDAN.....

....Med folkracen

-regn - småbarn- spring- gegga- allt blött- nervositeten- mke bilkörning- sena kvällar- mke skräpmat-

Att man kan glöma på 1 år, fast jag har väl blivit lite bortskämd för sandra o william har ju blivir så stor o krävt minder o mindre passning på banorna runt om i v-botten.... förra sommaren var ju ellis så liten att han bara låg i vagnen eller i bärselen.... men nu är han ju lite rörligare o vill inte sitta stilla sååå länge... men jag måste säga att han har varit väldigt snäll o duktig men det är ju lite jobb ändå att passa den lille krabaten...

som ni förstår så har vi varit på en kvällstävling i Robertsfors, Tomas kom 4 i A-finalen, det var blandat väder, från solsken till spöregn.... 
Nu är jag trött.se   sandra har gått o lagt sig i lekstugan ellis sover, jag bar bara in honom från bilen... tomas o william har inte kommit hem än men tror inte dom är så långt borta.....   nu ska jag bara stoppa något i magen o sen krypa i säng.... länktar!

imorgon hoppas jag det är sol för då ska vi softa här hemma..... kanske klippa gräset o städa husvagnen lite... ska nämligen ha den på lördag!  ooops, kanske bäst att packa den lite i morgon oxå....NEJ NEJ, JAG KNÄPPER BARA LITE MED FINGRARNA SÅ ORDNAR MIN HUSTOMTE DET, SJÄLV SKA JAG SOLA IMORGON ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0