Allt i ett!

Kroppen ville SOLA, samvetet ville MOTIONERA, synen ville få fint på gården, musklerna ville styrke träna....
så det blev till att KLIPPA GRÄSMATTAN då blev hela kroppens sinnen glada :)
solen fick jag gratis... motionen av den stora gräsmatttan... fint blev det där gräsklipparen fart fram ...musklerna fick sitt i alla släntar....

Bra va!

Sandra har varit hos Alice i kamsjön idag, william har delvis varit med johannes o delvis svansat mig bakom benen.....  jag har oxå städat husvagnen,  börjat på att packa lite... så mke behöver man väl inte för en helg tänker ni.... nä men dels så är vi i ett grustag.... det skulle regna på söndag o sen vet man ju inte exaktr hur varmt det blir..... myggigt på kvällen brukar det oxå bli.... så jo lite grejs måste man ju ha me!

Ikväll ska jag skjussa sandra till mormor för hon ville helldre vara där i helgen samt ska jag handla lite....
packa husvagnen o ta hand om hästarna, vattna trädgårds landet kanske oxå måste göras... fast det regnade ju igår.... jag läääänktar tills min halvt ihjälstressade man får semester....stackarn, det är alltid så mke att göra innan han får semester , dels på jobbet o på hemma plan.... 

nu är det dax att börja med middan....

Ellis ska oxå bli folkrace förare...

precis som pappa....

william där han trivs bäst...

pappas hejar klack...

en glad mamma trots regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0