Väntar...

jo jag väntar fortfarande på vad ni tycker om sovrummet vårat..... jag vet ju att det är massvis me 'tittare' som kollat in bloggen.... så varför inte lämna en liten kommentar :)  tycker ni det är fult så skriv det!!!!

Idag så fick vi ju en liiiten sovmorgon till 8 iaf :) det förgyllde min dag :)))

Sen så brukar jag inte hinna så mke på onsdagar då stor barna är hemma men idag så blev jag överaskad o han super mke.... bla att skruva ihop elias byrå :)  städa sandras rum,  byta gardiner o sätta upp williams lampa, damsuga övervåningen.. städa toan uppe...  rida o göra stallet.. vara ute me barna o åka bob...

Men det gör såååå otroligt mke att elias sover SÅ BRA UTE I VAGNEN , 3 timmar sov han idag....
Han sover knapt hälften om han måste ligga inne, vilket han sällan behöver.....

Sover era barn ute?

Jag tycker man kan ge dom små barnen det, all frisk luft dom kan få.... man är ju inte ute me dom så överdrivet mke när dom e så små....  så om dom nu får sova ute vilket oftast uppskattas av barnen mår mitt mammahjärta  oxå bra :))   Alla mina barn har alltid sovit ute!!!


Mamma får hjälp att laga mat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0