Hej hopp lingon stropp....

Fokus på Elias har det varit idag :)
förutom när han fick sitta i vagnen o titta på när jag tömkörde lost, vilket går väldigt bra , han säger inte ett knyst :)  i går när vi var på ridbanan så somnade han sittandes, värdens snällaste unge alltså :)  men det var hög tid för sovdax då oxå.....  så det var bara att vika ner  :)

Idag när killen sov så passade jag på att baka lite blåbärs muffins o sandra o william gjorde en sockerkaka när dom kom från skolan.....
måste börja baka lite redan nu o fylla upp frysen (nog för att frysen är ganska full men av typ mat o bär o mjukkakor :)  det kommer ju snart lite kalas här på löpande band :)

Nu är middagen bortgjord o jag väntar på mannen så jag tar mig ut o rider :))))

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0