GAAA...

Sorry att jag inte skrivit men jag hinner INTE....

Mke nu! 

Ikea resan gick super bra, mke fint men dyrt blev det men nu i efter hand så  ååååå det blir sååå fint!!!
köpte mke små detaljer till sovrummet å det blev SÅ BRA, jag är såååå nöjd :))))
Elias rum har oxå fått det som fattats.....
Sandra fick nya lampor o tavelram...
W fick oxå lite små pyssel.....

ska ta kort o lägga ut så småningom!!!

Nå väl, nu måste jag stressa vidare, jobb väntar ikväll :/

Ha en bra kväll!!


Min go skit!!!


Kommentarer
Postat av: sara

ÅHH!!! Avis jag blir!

Jag vill också på ikea, har sagt att jag ska göra de i 4 månader nu.. men de händer ingenting!

Du måste lägga upp bilder och visa :)

Men nu blev jag så taggad så jag spikar en resa i februari, då blire nytt kök=) Tjoho!! Tack anna!!

2010-01-12 @ 17:06:11
URL: http://sarachristinejonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0