Äntligen FREDAG!!!!

Idag på fm har Elias kompis varit här , Goa Stina :)
Inge bråk(nästan iaf...)
Men det är ju så o kommer att vara så ett lååångt tag frammåt, barn ska alltid ha samma saker, spelar ingen roll vad den andre har.... men det är bara att acceptera, det växer bort , tidsnog :)

Liten promenad me elias o sandra bak på bobben, sen gick vi hem o åkte bobb... blev en ordentlig störtdykning för oss.... tur det är 'mjuk' snö i år o ingen skare alls :)

Elias sover sina timmar ute, föresten så sov han till kvart i 9 imorse???????
Då gick jag upp o då vaknade han....  knas?
varför denna sovmorgon?
jag har inte heller varit in till honom någe inatt... bara kl halv 7 o stoppade in tutte....
kan det varit för han sov mindre igår??

Ja jag tyckte det var myyys iaf att få lite egen tid på morgonen, kunna skicka w till skolan i lung o ro o sen morgon myysa me sandra :)

Ikväll blir det FREDAS MYS för hela slanten.... Let's dance står på schemat :)

I morgon kommer mina 'Gym' kompisar ( kompisarna från gymnasie tiden)
då ska dom få köra lite isbil....
vi ska umgås o käka lite middag...  tanken var först att dom skulle sova över o dricka mer än ett glas vin men det blev lite ändrade planer så dom måste åka hem på sen kvällen... -SYND!!!


så nä nu ska jag gå o dra in killen, 2 timmar att sova räcker gott o väl till honom annars blir kanske natten som den förra dagen....  

HA NU EN TREVLIG HELG ALLESAMMANS!!!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Tänkte tipsa om lite tävlingar som jag har igång :)



Du kan vinna:

- Pärlsammetsfilt och napp av märket Elodie Details

- Presentkort från Fröken Fräken

- En valfri blommig bokstav från Vackra Väggar



Mina pågående tävlingar hittar du här:

http://agneslauedberg.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingar%20-%20P%C3%A5g%C3%A5ende



Ha en mysig helg!

2010-01-16 @ 13:08:59
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hoppas du o dina brudar har en riktigt rolig dag på isracingbanan :) Hoppas oxå ni har mer sol än här i stan. Kram o ha en bra helg!

2010-01-16 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0