Ursh....

....Va ni är dåliga på att lämna en liten komentar!!!!!






Idag har det varit en trött mamma o Elias oxå.....
klev upp imorse o skickade barnen sen la jag mig på soffan tills elias skulle vakna....
vaknade dock av telefonen som ringde kl9!!! , då vaknade sen ellis oxå....

frukost , sen la jag mig på golvet me killen o slumrade till lite.... ni vet så där att man ändå har koll på killen...
men gu hur kan jag va såååå trött???

sen efter lunch så drog vi me hästen till vännäs o Elias somnade innan vi ens lämnat gården......  sen sov han i 2½ timme, så jag han göra allt jag skulle i vännäs o sen blev det mellan mål innan vi åkte hemmåt.....

stannade till i vindeln o Elias fick sitta i vagnen medans jag red en ½ timme i ridhuset....
snälla duktiga kille!!!

sen kom pappsen i familjen så Elias fick åka me honom hem till middagen :)
 Nu kl 8 var elias så trött att han somnade vid vällingen (nästintill) så bara att  bära isäng.... hmm, undra om det är förkylning p G???  eller kanske sömnsjukan :)))

jag är då oxå trött o ska kämpa till 10 slaget sen blire säääängen :)

Imorgon blire inge räjning utan BARA hemma :)  se skönt!!!!!


soligt ute idag va???? 


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad gjorde ni i vännäs? :)

2010-02-02 @ 12:11:32
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Anna

Ida.... du läser väl min häst blogg... där skriver jag om allt som rör hästarna..... kram!!!

2010-02-02 @ 19:20:31
URL: http://www.nogg.se/stallsjobranet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0