tunga ut....

Ursh va duktiga vi var på fm i detta hus.... ibland är det bra att barnen är lediga mitt i veckan så vi får någe gjort ;)

Vi damsugade både uppe o nere (inte källaren)
torkade golven uppe o nere...
bäddade rent..
barnen städade förståss sina rum innan...
vattnade blommorna...
bakade chokladbollar o daim drömmar....
åt både frukost (!) o lunch..
Å ALLT DETTA INNAN 12.... DET KALLAR JAG EFFEKTIVT ELLER???

Sen gick vi ut o barnen lekte Elias sov o jag gjorde hästarna :)
 
Nu vet jag vart min tunga är o hur man räcker ut den :)

soppa till middag, sen drog grabbsen (inte E)  o jobbade....
Sockertoppen ser film o elias leker... själv passar jag på att plugga ??? eller... hmm...


Måste bara berätta vilka utryck det kommer ibland.... Sandra satt o spelade på datorn nått spel o jag låg på golvet me elias så hör jag :

Barnvakten SUUGER.... 
vart får dom små alla dessa uttryck ifrån...  de värsta är ju att det passar in i samanhanget oxå??
ja ja, nä om man skulle fortsätta vara duktig ett tag till.... 
Elias hade en kanon bra natt, o full fart idag, så det var nog bara någon form av förkylningsfeber han hade igår... sandra hade ju lite feber i fredas så det är nog det.... o jag har ju vart sååå trött här ett par dar...
konstiga är att ingen av dem är så spec snorig el dyl.... ja ja...

ha en bra kväll, imorn ska jag äntligen till naprapaten igen o hoppas hoppas han kan dra till mig nu på riktigt är ganska less på att ha ont så fort man ska gå......
såg Ulrika svisha förbi här idag o skulle oxå vilja promenera igen......

kram!!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja inte illa vad du sjåar på å har dig!

När kommer du tillbaka till jobbet (som du säkert inte vill bli påmind om ;))

Blir det den 1:a eller??!

2010-02-04 @ 10:25:20
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0