Tiden rullar på...

I går försökte jag ju jul handla lite men hjärnan hade nog stannat hemma..... men tror jag fick me det mästa...
samt lite saker till mig själv - bla en Bh för 750 kr....GAAAAAAAAAAA japp, ni läste rätt!!!
Att en sådan liten pryl kan kosta såååå mke, jag fattar det inte- hoppas bara att den alltid kommer att sitta som den gör idag och att jag kommer att trivas i den!!!! inte så man går o köper en ny varje månad ;)

Har lite ångest över ett sådant dyrt köp till mig själv fast samtidigt får tomas höra varje dag hur missnöjd jag är att jag aldrig har en bra bh och aldrig hottar någon ny som passar så ... ja det kanske var välbehövligt att lägga ut en slant.... *suck*

sedan så mötte jag upp mina bästa tjejer på stan för middag och sedan begav vi oss till nolia hallen för att spela tennis, riktigt skoj må jag säga.... har aldrig spelat förutom hemma på grusvägen me barnen då :)

Trodde jag skulle ha mer tränings värk i högern idag men , hallå- vältränad som jag är så.... *host, host *



Jag har börjat hahuvudvärk varje dag i ca 2 veckor... kan inte fatta vad det beror på... men INTE idag - skönt!
kanske kommer från nacken... ja hoppas det försvinner nu iaf!!!!


Emme följde me tomas o barnen hem från skrisko skoj idag så det har varit bus på hög nivå, sen kom resten av fam .hedman hit o jag bjöd på fläskfile'gryta' o hasselbaks potatis. vilket jag själv tyckte smakade smaskens :)

Nu är tomas på sin vanliga eldnings runda  (vi har ju så många hus vi måste hålla varm...)  barnen zzzz och jag hamnade här för att uppdatera min älskade (dagbok) blogg.  tänk att gå till baks om 5 år o läsa vad som hände då el nu när barnen var små.... 5 år ja urch den tiden kommer bara att svicha förbi... bäst att påminna sig själv om  att stanna upp o hinna njuta mitt i den stressiga vardan.... 

Barnen har föresten sett första delen av harry potter ikväll..... läskig men spännande!!!!!


Nä nu ska jag slappa lite framför tv innan ögonen svartnar- kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag köpte 2 bh:ar: 1340 Kr....

Gick på Ingrids så de fick mäta storleken, har aldrig gjort det förut och konstaterar nu att jag hade 3 kupstorlekar större än vad jag trodde...haha

känns som det var värt pengarna!

2010-12-12 @ 12:32:40
Postat av: Lizaloop

det var jag...

2010-12-12 @ 12:33:12
Postat av: Linda

Helt klart värt pengarna att få en bh som sitter bra, även om det svider lite i plånboken. Tycker de är fantastiska på Ingrids på att hjälpa en o hitta rätt, sitter ju som gjutet.



Vad jobbigt med huvudvärk nästan varje dag. Först yrsel o sen huvudvärk, du ska inte kolla upp så det inte är nåt? Hoppas du slipper huvudvärken framöver.



Snart jul, då ses vi :) har ni pratat om nån uppesittarkväll eller hur ser det ut? Är ju lite kort om lediga dagar där vid jul. Vi satt o kollade på gamla bilder igår från nån uppesittarkväll typ 2004, så himla roligt! Mycket nakna karlar,haha :)



Kram

2010-12-13 @ 09:07:26
Postat av: Anna

Ja, dyra underkläder kanske blir ett måste ;)



Linda : vi hade tänkt ha en liten uppesittar kväll dagen innan julafton... inte så alvarligt men lite bobåkning o kanske lite värmande i backen bara... vi vill ju inte vara dålig då tomten kommer ;)

men det är ju typ enda kvällen som passar så så får det bli!

ja förr var det andra grejer som hände.... haha tur man blir äldre o äldre :)



kram!

2010-12-13 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0