onsdag!

fy, för att jobba... tänk om man slapp o fick in pengar änndå!!!!!! kanske dax att köpa triss.....tänk 50 papp i månaden i 25   år.....suck!

nä inte allt för jobbig att jobba men lite får man väl klaga :)

idag har william mäst varit ute o kört skoter... sandra har haft ont i magen o legat o sett på film större delen av dagen och ellis har som vanligt lekt o hunnit varit överallt :)

på kvällen tog jag med silver på en promenad- välbehövligt efter all julmat.... skulle bara tagit mig på gymmet oxå.... men att gå på stan kanske är samma sak, det är nämligen det jag ska göra imorgon :)

älskade mamma ska ha ellis , william ska va me kompis o sandra ska nog hänga me mig!!!!

shoppa?  jag ska iallafall ta chansen att kolla på rean sedan ska jag handla på maxi.... behövs lite mat o blöjor odl....  hade ju hoppats på att den lille skulle sluta snart.... vet ni vad min stora kille gjorde härom dan.... jopp, han bajsade på pottan :)))

nä, over and out- kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0