Min söta lilla pojke!

Ja vad säger man..... han är inte 2 år än... bara 1 år o 9 månader men den lilla duktiga killen bar bort sitt glas o stälde det på bänken efter han hade fikat nu i em..... utan att jag bad honom... han är så söt o det märks verkligen att han tar efter dom äldre syskonen, men även det som inte är så bra.....

nu bygger han me legoklossar och sjunger så jag kunde slinka in hit o blogga :)

igår kväll kokade vi knäck, blev polka, mandel o choklad smak....

idag är det FREDAG, så vi ska ha det lite mysigt här hemma.....  som jag har länktat efter att få äta gosaker.... vette tusan vad det är med mig alltså.... godistarmen skriker som aldrig förr.... suck!

Njut av livet, vi lever bara 1 gång :)

GLAD FREDAG PÅ ER ALLA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0