Här händer det lite grejor...

...kanske inte allt för trevliga.....

I tisdas så hade william kompis med sig från skolan, dom leket o typ 2 timmar efter dom kommit hem så kommer w in o berättar vad som hänt på skolan oatt han blev 'påmind' nu när han hade kissat..... det kom nämligen blod då han kissade o det sved ganska mke....

det hade varit brottningsmatc på skolan, 3 killar o 3 tjjer... lillasyster var dock en av dom och hade hamnat underst ( william var inte på) och det hade väl brustit för henne och hon hade blivit vansinnig och tagit ut sin ilska på brosan fast hon kanske velat ta ut den på den som hamnade över henne.... ja hon sparkade iallafall william o hittade av så olyckligt på pungen eller skruven el dyl.  ......

jag ringde först upplysningen och dom tyckte då att jag skulle åka in på vct, så jag ringde dit men läkaren sa att han skulle lix skicka mig vidare till akuten så vi bestämde att vi skulle åka direkt dit..... så vi käkade middag sen åkte vi, lämnade adam i hällnäs o hämtade mormor i vindeln... skönt me lite sällskap!

väntan på akuten som vanligt men är man inställd på det så går det ganska bra.....
tillsist så bestämdes det att vi skulle bli kvar över natten för observation , vi hamnade på barn2 .
william somnade som en stock kl 22, 23.30 väckte jag stackarn för då var det dax för ul på njurar o urinblåsa för att kolla så inget gått sönder.....  som tur var var det ok!

så efter 24 hamnade jag i sängen somnadesom en stock..... vaknade dock som vanligt kl 6.45 men halv blundade till kl 8 då sköterskor kom in för att ta prov på killen....

i kisset på tisdagen så var det över 500 röda blodkroppar i kisset, på morgonen var det 50 o slutligen på em då vi fick åka hem var det 0, skönt!!!

under dagen så var vi på lekterapin, spelade biljart, ishocky mm, spelade spel på datorn o gick o käkade nere på resturangeno hade bara trevligt tillsammans.

tomas hämtade oss eftersom mamma tog bilen hem på tisda kvällen.
vi åt mat i vindeln.
sen åkte tomas hem me william o ellis och jag åkte ojobbade på ridskolan.... sen hade jag även en privatlektion efter, trött o hungrig var bara förnamnet då jag kom hem....

och som om det inte räckte med detta så på tisda em då vi satte oss för att äta så såg jag direkt på sandra gumman att hon hade feber... japp 38.5, suck..... senare på kvällen hade hon spytt 1 gång.... magsjuka????
hon var hemma på onsdagen o var hängig o lite feber.... inge mer kräka och har käkat ... magsjuka ??  ja det återstår väl att se... för då borde vi andra oxå få det så småningom!!!

så allt  eller inget heter det väl :)



idag är det torsdag och jag har försökt att städa ikapp lite här hemma och börjat få panik över att det är JULAFTON om 1 vecka........

lill killen har börjat att inte vilja somna pådagen då vi lägger honom ??? ska han oxå sluta sova då han blir 2 år, precis som sandra..... hoppas inte.... så skönt att få en tyst stund på dagen så man hinner me annat :)

nä, nu hör jag bråk på neder våningen.... bäst att bryta.... hej svejs!


mitt busigaste lill troll....


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, det händer verkligen mycket hos er nu! Hoppas det lugnar ner sig och att ni får vara friska!

Trevlig helg!

Kicki

2010-12-17 @ 07:13:57
Postat av: Anna

Tack och trevlig helg på dig me :)

2010-12-17 @ 15:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0