Vila i frid !!

Nu galopperar min bästa 4 benta vän på dom gröna ängarna...
Han slipper ha ont, o äta så mke man vill, galoppera o busa.....



Det har varit mke idag, jag som bara skulle ringa o boka vet. att dom skulle komma hit typ snart...
Men då dom lix skulle åt detta håll idag så ... ja varför dra ut på det i onödan, bara att acceptera läget o vara stark!

Killen var ko lugn o väntade bara på att få komma på den andra sidan :)
Barnen var med o fick ta farväl av killen samt att vi gosade med honom en hel timme innan det skedde.... så det blev lugnt o tryggt avsked från oss allla ....

Nu ligger han begravd här hemma o vakar över kommande hästar :)


För att inte tänka o gräva ner sig själv idag har jag försökt tapetsera i hallen.... ni vet där jag gick på självkänsla med tapeterna, mina bloooommiga tapeter blev jätte bra, tycker jag o det är ju ändå jag som ska se dem varje dag... att någon annan inte tycker om dem , det skiter jag i.... huvudsaken vi här hemma är nöjda o det är vi.....  wiiii... det tar sig... MEN inget golv på plats ännu.... snart snart...

kl är 22 men känns som den är 24... blir nog en tidigare kväll än vanligt hoppas jag på....
ska bara.... ska bara.... *suck*

MAMMA KOM HEM FRÅN FJÄLLEN!
Elias länktar efter dig ;)


Kommentarer
Postat av: lizaloop

Ja fy det ä aldrig roligt att behöva ta bort ett djur :´(

Måste komma och kika på din blommiga hall någongång!

2010-08-05 @ 15:55:39
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

är på väg, ringer i morgon.....

2010-08-05 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0