Ikväll kommer bara 1 bild från rummet...


det lilla fönstret!

det känns bra att ha träningsverk i benen igen efter 3-4 veckors vila o popcorn, ostkrok o godis ätande :)
sprang rundan igår utan stop...
idag blev det bara en rask promenad på 20 min....
nu drar jag igång igen me lite tränande, man mår så mke bättre då :)

nej nej...godis det fortsätter jag att förtära ;)

nu blir det dock fruktsallad framför tv'n....

känns ganska tomt här hemma bara 1 barn!!!
william följde morfar till fjällen för att fiska... sandra stannade hos mormor...

jag har försökt städa undan lite ute göra typ, tvätta hästfinkan, boxarna osv...
nu ska bara sommarhagen ner oxå!

Idag var jag föresten o lyxade lunch på hotellet... med jobbet eller vi firade en födelsedag :)

nä nu dax att förflytta sig...men okej då en till bild får ni...


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser bra ut, vännen! Ser fram emot att komma o provsitta soffan :) Kram

2010-08-12 @ 20:45:01
Postat av: Lizaloop

Ser mycket fint ut!

2010-08-12 @ 21:48:22
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0