Hej hopp!

Mke nu ett par dagar.... men så är det att leva :)

Igår var vi alltså till ikea o shoppade lite, ganska dyrt som alltid men jag är såååååå stålt över mig själv då det inte kom me en enda onödig pryl hem.... nej nej... bara sånt som stod på listan o hör o häpna- inte ett enda glas :)

Spö regnade gjorde det så det var inte såå kul på vägen hem men men.... hem kom vi iaf, o självklart så börjades det skruva på en gång :) tv bänken kom på plats o självklart tv'n oxå.... kan ni gissa vem som fasnade där.... nej, inte jag utan Tomas :)

idag har jag haft värdens gnälligaste unge här på fm ?
Han vägrar desutom att äta sin välling?
vad göra?

nu sover han iaf sin middas lur o det är så skönt att gosa me sandra, vi har varit ute o ridit en sista gång för ikväll lämnar vi tillbaks den lånade ponnyn....

föresten, igår köpte jag en hylla som skulle stå i rummet, men nja.... jag är inte nöjd med den...
den är lixom lite för klumpig tycker jag..... men pengabrist som man har får den gott stå där tills fröken har råd att shoppa en ny :/

lite kläder följde me från sunsvall oxå...
en ny bh, tröja , t-shirt, linne, parfym o nagelack - till mig :)
samt lite nya höstkläder till barnen :)
en myyysig filt för att ha i den myysiga soffan oxå :)

nä nu ska jag göra nå nytta, samt fundera på vad som ska erbjudas till middag ikväll... tror det blir någon slags påhittad kyckling paj , det är gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0