Brr... riktig höst dag idag!

O, jag känner mig lyckligt lottad som kan vara inne o elda i kamin :)

Dagis besöket gick som väntat, mke roliga leksaker att leka me, var lite blyg för personalen från början men gick över efter 10 min :)  han lekte men kom o kollade av att jag var kvar....
så på måndag blir det lite längre stund osv hela veckan på fredag jobbar jag ju så då kommer han efter lunch o stannar tills pappi hämtar honom 16.30... men det känns som om detta kommer att gå bra :)

Halllllllllllllllåååååååååååååå- 1 vecka kvar tills jag fyller år :))))
jag önskar mig.....hmm, vet inte!! pengar kanske, jätte tråkigt att få men ack så välbehövligt!!!

Nästa år då jag fyller...sss 30... då önskar jag mig en utlands resa utan barn ;)



min nya hårfärg för er som inte sett....

ikväll så är det ju onsdag o jag jobbar ju denna termin nere på ridklubben som extra jobb...
inte för man 'tjänar' så mke, men det är roligt o jag får ju snusa häst :)

jag har ju jobbat till o från som instruktör sedan jag var 16 år... alltså ganska många år... men som sagt alltid lika kul o komma ner o se alla glada som är där derför dom älskar en sak - hästen :)

jaja, bäst att förbereda inför middan vad det nu blir....

tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0