Bortbjuden på middag!!!

Japp till grannars, and I Like it!!!!!!
Det är så trevligt att gå bort å äta middag, det behöver absolut inte vara en 3 rätters o värsta dyr maten... nej nej bara att få gå bort o surra o njuta tillsammans lite... det gillar jag!
sen är det ju ALLTID TREVLIGARE ATT BJUDA PÅ MIDDAG DÅ MAN BLIR BJUDEN TILLBAKS ;)

Det känns tomt hemma utan Lost, nästan så jag inte vill gå ut i hagen för då görs jag mig påmind om vad som jag måste göra snart....  ska ringa vet imorgon o boka en tid... *suck* 

Idag har jag gjort ett ryck o dammsugit o plockat lite här hemma, tvättmaskinen o tumlarn har gått heeela dagen, samt att jag har burit in lite mera från husvagnen....(man bär ut i en vecka innan man åker o bär in en vecka när man kommit hem...hmm)
Tapetserat lite har jag oxå gjort, men som vanligt- otur så måste jag beställa en rulle till då det fattades 1 våd... japp....typiskt!!!!!
Mannen har med sig hall tapeterna i kväll ååååå gud va jag e sugen på att börja sätta upp dom så vi får se vad kl blir då vi kommer oss hem ikväll ( vi som ska ända över gatan ;)  kanske kanske... eller imorgon :)  eller kom just nu på att vi inte har någe lyse o det börjar bli mörkt om kvällarna så det fr nog lov att bli imorn....


Sandra gumman har ju tappat sin 3'e tand oxå.....



Jätte gullig liten mus.....ända tills den bajsade o kissade på mig :///


Kommentarer
Postat av: Linda

Men du, vad säger Aslan om Tummelisa då? Drar ni till Piteå i helgen? Hoppas ni har det trevligt hos Fredrik o frida :) Kramar

2010-08-03 @ 19:32:24
Postat av: Anna

Aslan har inte upptäckt vår nya kompis än... så det återstår att se vad han tycker ;) neee, vi blir nog hemma o lägger golv i helgen ;) vi avslutade kvällen på flotten...najs! kram

2010-08-03 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0