Hej alla glada...

....sitter i soffan i rummet o har städat ut mig från köket.....    
men vi börjar väl från början av dagen....

bakade kladdkake muffins i morse, Ellis har varit lite slö o trött idag ? ingen feber...  så han satt o såg tv medans jag bakade....  sen gick vi ut efter lunch o fixade hagen för vi har haft en liten rymmare....  
sen mockade vi bort i stallet, sen sov ellis o jag kastade i mig lunch sen bar jag ner sybaskinen mm i källaren, tvättat, städat i tvättstugan.... 
sen när barnen kom hem från skolan så fikade vi o sedan snickrade vi klart kaninburen, så nu behöver stampe inte dela box me lillan :)

middag, damsugit o torkat golven, 'hemliga projektet'  polerat parketten i köket o massa tvättmaskiner idag....

Fy va less jag är!!!!!

Blääää, i helgen jobbar jag...
så varborg får min underbara familj fira utan mig :(
bortbjudna på middag på lördag - LOVLEY!!!

Kalas på söndag - SANDRA 6 ÅR!!!

Nä nu strejkar hjärnan...TRÖTT
Ha en trevlig helg!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0