FJÄLLEN....

Fjällen är vi äntligen i..... 32 mil senare, Barnen snälla hela vägen även Elias trotts att Ellis är väldigt förkyld o har en hämsk hosta.... stackarn!!!

väl framme så hade älskade mamma lagat röding åt oss.....precis så ska fjällen vara ;)

Sen efter maten så fick jag mig en välbehövlig promenad i ensamheten...eller tomas o ellis följde me ett par hundra meter :) själv gick jag till Laisholm o kollade så 'Everts' stuga stod kvar :)  en bra o lång prom !!
sen när jag kom hem så bytte som vanligt jag o tomas av varann o han for ut o körde skoter....  Ellis sover o dom andra barnen är snart på väg men vi är ju ii fjällen o självklart måste dom oxå få känna av lite mys o ledighet!!!

vi hoppas på SOL imorgon för då blir det att gräva ner oss på fjälle....  myyys, sen ska i hinna me slalom nån dag, o jag har lovat william att han ska få hyra snowbord.... hmm får se hur det går...

nä nu ska jag vara trevlig o kanske äta någe gott :) jag har ju oxå påsklov....eller????

kram på er alla!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter härligt! Hoppas ni får det riktigt fint i fjällen o att solen lyser på er! Och njut :) Kram Kram

2010-04-05 @ 21:04:07
Postat av: Sophia

Dator i fjällen..inte dåligt:)

2010-04-05 @ 22:52:08
URL: http://nogg.se/lappbruden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0