Nu blir det FREDASMYS....

.....älskar den reklamen på tv'n..... för det stämmer verkligen hos oss :)

igår så ägnade jag all min 'lediga' tid åt att städa huset...... tråkigt, men jag har fortsatt idag....
städat undan, plockat, dammsugit,torkat golv- ihela huset...
det var länge sen det var så här städat tror jag :) nackdelen är väl att det kanske håller en vecka om jag har tur...hm, men men .......

Idag har jag hoppat me Allan för första gången uppsuttet... eller hoppat o hoppat.... vi skuttade över ett hinder på ca 40-50 ett par gånger.... duktiga lilla pålle!!!
det gick fin fint.....länktar tills det blir mer på 'riktigt'....
Elias satt i vagnen o hejade på :) sandra lekte i mitten o sen när jag var klar fick hon skritta av honom med STOR förtjusning.....  hon länktar efter en egen mindre ponny :)

SÅ OM NI VET AV NÅGON FIN SNÄLL(helst vit) B- PONNY KAN NI JU HOJTA!!!

Elias har nu förhoppnings vis börjat sova två gånger per dag :)  sover ca 1 timme på fm o ca 3 timmar på em....
vilket är alldelens perfekt för mig för då hinner jag me att göra lite mer :)
men man ska inte ropa hej......


Tomas har fått sälja lite ''skrot'' idag, *äntligen*

Kyckling lår o potatissallad fick det bli till middag då 'mat tanten' strejkade :)

Imorgon blir det Folkrace för hela slanten i vännäs, Hejja totte!!!
Sen på kvällen får vi finfrämmen från pite, några bekanta ska komma o käka middag o umgås, sova här ...
ja det blir trevligt :)

Nu blir det som sagt FREDAS mys, me barnen o gosaker... inte för att jag behöver det.... gosakerna alltså!!!
men , det börjar bli dax att ta tag i kilorna nu.... hmmm...
nån som har nå bra banta bort kilo tips??? som passar i vardas stressen??

nu mys.......

KRAM PÅ ER O HAPPY HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0