Hatar när de kör ihop sig....

.....ja, va gör man???

idag var tanken den att jag skulle få träffa lite andra mammor me bebisar i samma ålder somm min ellis, alltså föräldra utbildning som det så fint heter.... vet inte om jag går för att lära mig så mke men andra erfarenheter o rep, kan ju aldrig va fel.... nej men mäst för att träffa lite nytt folk....

MEN, då skall hovslagaren komma i dag... kunde inte säga när....

sen blev det vetrinären... så jag måste åka in me oksana till klubben för att besikta henne.... vill ju göra det så fort som möjligt.....  så jag vet om dom som är intresserad fortfarande vill ha henne..... hmm,

så ja , det kanske inte ens hinner bli hovis heller o jag som verkligen  behöver att han verkar mina killar....

den som lever får se,,,,,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0