Det typ snöar ute hos oss nu.....

Ja riktigt kallt höstväder.... brrrr brrrr, jag o Elias har haft en inne dag idag o gjort .... nada!
Elias är snuvig, stackarn.....  

I fredas så åkte jag ju till stan o vi hade såååååå trevligt, det var ett tag sen jag träffade mina glada tjejer... så vi hade massor att surra om :)  skönt att inte behöva tänka på blöjor bajs o barn.... alla b ord alltså :0

vi kom oss ut runt halv 12, droskan blev det, inte så mke folk men vi klarade oss bra ändå :) max innan hemfärd till linis där jag skulle parkera arslet ett par timmar....... zzzzz   men vaknade kl 7.45, inte sant!!  men lyckades somna om till 10... skönt!!

hästmat sen hem, var väl hemma halv 3, skönt att komma hem o krama lite barn :)

resten av lördan blev till att myyyysa..........  söndag så var tomas borta hela dagen, vi fick besök av sandras kompis alice me fam....  skönt då slapp jag göra nå vettit...... ma o pa kom o käkade midda sen på kvällen, blev köttfärspaj m tillbehör...   sen lite stall på kvällskvisten innan tv'n hägrade....

som sagt ... det snöar ute nu..... knas!

föresten jag har gjort klart fotoboken......   den är beställd.... hoppas den blev bra!!!

värk i magen oxå mke igår o idag....hmm, känns inte bra! det har blivit mer..... hoppas inte det växer eller blir mer där inne :(   ja ja.... tiden får väl utvisa det, ska på koll om 2 veckor!

nu ska jag fixa lite fika till w o s som juet kommit sig hem :)

imorgon väntar kastrering av mina två killar........

                      
lille bror o store bror ska bli av me juvelerna imorgon :), både för o nack delar..... men jag har övervägt o fördelarna är lite tyngre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0