Dagdrömmare.....

......som man är så var jag ute å red min Allan igår, vi travade på ute i skogen o han är ju så snäll o jag satt å dagdrömde helt enkelt.....  en fågel flög upp ur skogen o killen tvärstannade o kastade sig nog lite bakot för det jag minns var att jag landade o slog i huvudet i den håårda backen, tygeln höll jag kvar i ena handen, allt gick väldigt snabbt men Allan började ju så klart att backa o tyckte nog jag var lite kuslig som låg där framför honom, sen drog jag ju i munnen oxå, men vägrade släppa : ur min mun kom ALLAN, ALLAN.     Han släpade mig iaf nån meter innan han stannade o jag tog mig upp på benen, ont i huvudet redan då så jag var tvungen att ta av hjälmen o promenera en bit innan jag kunde sitta upp igen, vi skrittade en stund innan vi vände hemmåt o tog en lugn galopp hem..........   

ja, det blev nog en liten hjärnskakning för ont i huvudet o trött var jag hela kvällen........

Nu känns det bra!!

jag satt upp på oksana igår för första gången på 1 ½ år.... hon ska ju säljas så jag tänkte börja skritta igång henne, hon var fin att sitta på dock ganska tjock o lite stel......

hon ska vetbesiktas den 23 o hoppas hoppas att det int är nå större bekymmer runt' na........  

stegräknare? är det nån som har en sån o vill låna ut den?  det skulle va så intressant o se hur många steg man gör på en dag.....
idag har jag tagit bort ena sommarhagen, bara en kvar då...... *suck*  men som man bäddar får man ligga.....

Ellis den go'a ligger på golvet o leker *Ler*

nu ska jag göra ett litet ryck till innan det blir dax att laga middag.... måste städa i våran stora garderob ute i hallen..... hmm, det tar nog några dar........   mke skrot!

jag är sugen på en promenad oxå, men kanske bäst att vara lite lugn me tanke på smällen i går....  

nå väl, hoppas ni haft en bra början på denna vecka..........    kram!

SKULLE TA ME NÅGRA BILDER MEN FUNKA IN'T IDAG..... blir en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0