9 SEPTEMBER

GRATTIS LILLA SYSTER SOM FYLLER ÅR IDAG!!!!!


Idag är det verkligen storm ute, regnar o ja..... HÖST!

Inne dag, som ni förstår.... bara Elias som sover nedbäddad ute i sin vagn....gungar lagomt skönt :)

I em ska vi ner till vindeln för att gratta lilla syster som fyller år idag....21..... , ja det var ett tag sen man va så ung själv.... hihi inte för jag känner mig en dag äldre idag, men det brukar väl va så :)

Handla måste jag oxå, för det EKAR tomt i kylen.... vem äter upp allt????

Håller på att framkalla MASSA kort sen 2 år tillbaks.... på tiden va?  datorn skulle behövts rensas så framkalla är ett måste! 

puss & kram


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

men du gör då en sån där gratis fotobok!

2009-09-09 @ 18:55:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle oxå behöva framkalla en del. fick 400 gratisbilder att framkalla på expert förra året så då började där jag slutat sist, det var juni 2005. Hmmm...hann dock inte så långt, kanske 1 år. Har lite svårt att sålla bland bilderna :)

Du får hälsa o gratta Ida!

Kramar

2009-09-09 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0