28år idag!

Ja närmar sig 30 gör man med storm steg...... hjälp eller? Nej känns faktist bra, har hunnit me en hel del i livet faktiskt kanske både bra o mindre trevliga saker men det är väl sånt man får in på i livet, helt enkelt!

sitter just nu hemma hos mammi o blir lite bortskämd, precis som det ska vara.....

mannen har bjudit ut mig på lunch oxå, idag... gott,blev hotellet!!

Vart på bvc me Elias, våran lill palt oxå.... gissa vad min lilla 6månaders baby väger............

jo, endast 9835 g & 68 lång..........     han börjar bli rätt tung att konka runt på, om ni hajar!!!!!


Igår så städade jag köket o putsade fönstren o bytte gardiner.... duktiga mig :)  

sen plockade jag 10 liter lingon o några dl blåbär......    

idag är min lata dag!!!!!   men det är väl tillåtet :)

nu blir det tårta...........................   krraaaaaaaaaaaaammmmmmmmm 

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS VÄNNEN! Dock en dag försent (var aldrig in på datorn igår) Hoppas du hade en riktigt bra dag! Låter bra att bli lite bortskämd :) Kramar

2009-09-03 @ 10:09:34
Postat av: Linda

Ps: Inte ska vi bäva för att fylla 30, då får man ju ha en jättekul fest ju ;) Och så är det ju lääänge kvar dessutom, haha.

2009-09-03 @ 10:10:51
Postat av: Lizaloop

GRATTIS GRATTIS! Själv har man ju bara lite mer än ett halvår kvar... men nä jag har faktist ingen åldersnoja, det hade faktist kvittat om jag blivit 40 nu.

2009-09-03 @ 11:36:07
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0