Vilken veckodag?

  • Vilken veckodag är du född/ din(a) barn född(a)??:

    "Barn som är födda:


  • på en måndag: kan få det slitsamt.
  • på en tisdag: vackra men lata och okunniga.
  • på en onsdag: argsinta och envisa.
  • på en torsdag: kloka barn med extraordinära egenskaper.
  • på en fredag: har tur med sig.
  • på en lördag: starka.
  • på en söndag: livsnjutare. "


    william o sandra är födda på en söndag, dock skulle man kunna tro att sandra är född på en onsdag ibland....
    elias är född på en torsdag....   så detta bådar ju gott :)






    istället för en 'träffa andra mammor o barn' dag idag blev det en hel facking häst dag....
    Lost hade feber imorse o han har varit lite svullen efter op. så vet tyckte jag skulle  komma in så hon fick kolla *suck* men det såg ändå ok ut, o hon gav salva för att öka blodcirkulationen mera, så hoppas hoppas att det räcker!!!
    så när vi kom hem - mocka å ta hand om dom andra hästarna..... men det är ju mitt liv, mina underbara fina , härliga( dyra ) guldklimpar :)


    just nu lagar jag cilicorncane , som vi ska få avnjuta till middag.... hoppas bara min andra hälft kommer hem i tid.... är så tråkigt att alltid äta ensam( jaja, barnen äter ju alltid me mig...)


    sen ikväll blir det städning ute.... hördes som om det skulle komma MER snö inatt....  här ligger snön fortfarande kvar sen i söndas... bara lite men det är snö!!


    nä nu måste jag gå till spisen......

    föresten nån som har en pippilångstrumps dräckt o peruk att låna ut?   eller liknande???

       kraaaaaaaaaaaaammmmmmmmm

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0