Vi ha snö! har ni?

                        

                         

                        
william och robin är det som är ute o skottar snö......  äntligen tycker dom nog :)
bilderna är tagna genom glasrutan därav den lite sämre kvallan'......


idag känner jag mig liiite bättre imagen :) jippi' ser ljuset i tunneln... eller???  nja någon vecka till måste jag nog ha ont......    lite jobbigt är det att det är sååå svårt att sova, ligga på rygg är inte direkt min grej..... så sömnen är ju lite sämre nu men å andra sidan ska ja ju inte göra nå viktigt på dagarna så lite trött kan man väl vara ;)

jag har faktiskt bakat en ceese cake nu på morgonen så det blir lite gott kvälls snacks me främmen'......

nu puttrar lunchen på spisen o det är dax att sätta fart.......

ha en underbar LÖRDAG!!!                       kram:)

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

bakar å lagar mat, skulle du inte ta det lugnt????

Skäms på dig, släng dig nu i soffan och knäpp på tv:n och kör med resten av la familja ;)

2009-10-25 @ 09:25:43
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad ljust o fint m snö! Här regnar det :( Men A är så snäll så han ska skjutsa mig till jobbet idag, skönt att slippa gå/cykla/ta bussen. Hoppas du får en lugn o skön söndag, håller med föregående "talare", lägg dig på soffan nu o slappa :)



Kram!

2009-10-25 @ 10:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0