Två av tre klara.....

Ja, jag har ju sagt jag höll på me nått som jag trode skulle bli bra..... å ja måste säga att jag är mer än nöjd faktist, om man inte har råd me nytt så rek jag att betsa saker o ting....

                      
nästan 'alla' har väl nån sån här 'billig' sak från jysk el liknande......  denna blev detta:

                      
dock har jag inte hunnit måla på insidan.... men det kommer det oxå....

                    

 sen bordet såg ut så här.....

                    
....det kastade jag ut och tog in ett gammalt skrivbord som jag har putsat upp o kapat benen så nu har jag ett 'sprillans nytt' rums bord oxå, med två stora lådor * kanon*...

                     meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen  dummmmmma, går inte att ladda ner fler bilder idag...
kommer imorgon:)     till tåls, kram
                    
                    

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad roligt att få se lite pyssel :) Blev jättesnyggt. Smart idé, man blir ju lätt less på furu.



Ha en bra dag!

Kramar

2009-10-08 @ 08:00:34
Postat av: Lizaloop

Supersnyggt, jag har oxå gammal skrivbord med kapade ben och lådor som rumsbord och jag säger då det att det är det bästa jag haft!!



Hästarna klarar jag mig utan ;) har aldrig varit min grej...!

2009-10-09 @ 10:08:37
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0