Seeeeegt!!!

Näääää, vårat nät är seeeeegt idag , det går inte att ladda upp nån bild *suck* jag som skulle det!!!! ja ja blir väll imorgon....

idag har Elias följt pappi på jobbet, kändes ganska konstigt att ha honom borta hela fm- min lilla plutt!!!
Men han hade varit överförtjust så det blir en liten stund att jobba för dom imorgon oxå:)

saknar mina hästar någe oerhört mke just nu.... tycker lite synd o dom där ute i hagen faktiskt.... idag har jag (utan att säga till tomas) borstat lite på fölet o lindat om oksanas lindor, pratat o gosat... (tomas tyckte nog jag vart ute länge då han kom o ''kollade'' mig.... )  känner mig som en 'smitare' , men jag är faktiskt kapabel till att känna efter om det går ell inte....eller???? 

imorse skulle jag vara snäll att hjälpa sandra städa sitt rum(inga lyft osv)  men det fick jag sota för sen :(((((

herreguuuuuuud, jag är ju rastlöööööös, och vecka nr 2 har just börjat!!! hur ska detta gå???


BE körkortet är något som har börjat snurra i mitt huvud..... frågan är bara NÄR?????

nu väntar jag på att tiden ska gå..... hehe, jag ska nämligen göra ett 'onödigt' köp på tradera om det vill sig :))))
sen gjorde jag ett väldigt fint o bra köp idag till lilla elias(dock lite dyrt )

                                    Bellio Groda ekotofflor
ett par bellio tofflor..... tyckte dom var sååååå fina o har 'sett' många använda dom......  så elias ville oxå ha, nu när han kryper o klättrar överallt, bra så man inte halkar på lilla foten!!!!

imorgon ska både william o sandra få var sin kompis hem, dom läääänktar, men jag lovar att det kommer att bli full rulle, så att ligga på sofflocket är nog bara att glömma!!!!

nu måste jag traaaadera lite* tjing, pling..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0