Maskeraden igår....


Min bror patrik o min 'man'.....


me.....


peterpan o tingeling....


mickey mouse...


cruella nr 2....


cruella nr 1..(födelsebarnet..) kalson på taket...


snövit o mimmi var oxå me....


luckey louke....

ja det som var populärast var mimmi o luckey looke.. tre av dom var.....

nå väl, sara hade lagat himmelskt gooood mat o skoj var det!







imorgon lägger jag ju mig på op sängen såå jag blir borta ett par dar... håll tummarna för mig så ses vi sen när jag kommer mig hem....

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

ja tycker ni var fina allihopa !

2009-10-18 @ 18:54:00
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, var har Tomas hittat den där kostymen? :) Skojig var den! Du var supersöt som pippi :)

Men Patrik måste ju ha vunnit pris för bästa utstyrsel, såg knappt att det var han!



Lycka till imorrn! Håller tummarna hååårt för dig!

Ps hur länge blir du inlagd? Kanske hinner komma o hälsa på tänkte jag.

Kramar

2009-10-18 @ 21:20:16
Postat av: Lizaloop

hi hi riktigt fina, åsså har ni ju halloweenkläderna klara!!!

Hoppas op går som smort!!

2009-10-19 @ 10:24:12
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja Linda, visst var han sööt... den som letar, finner :)



Nja Liza, inte såå kul att ha samma kläder så tätt inpå....

2009-10-21 @ 20:21:27
Postat av: anna unga

hejhej... vad fina ni var på Saras maskerad..verkligen oigenkännliga?;)



ha det bra!

Anna

2009-10-28 @ 00:16:17
URL: http://annaunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0