Elias 8månader....

.....ja killen blev ju 8 månader i måndas, stooor har man blivit tycker han själv iaf.... han tror han kan gå typ.... hmm...

han reser sig upp, bara jag kan hugga tag i nått...  kryper ibland o har jag brottom så gör jag en konstig stil på rumpan me ena benet fram o andra bak....

här kommer ett litet 'bildspel' på killen....

Titta mamma, va jag kan...(här har jag precis ställt mig..)


Och hur högt jag når.....


sen kan jag gå till stolen oxå...


look on me.... bara en hand !


haha


glad är jag oxå :)


och en grimach kan jag bjuda på...


Oj . vad är det där för spännande där borta??


mamma, hjälp.... arsh, jag kan själv...


duns! på rumpan..... också vidare till...


nästa objekt att klänga på........


som ni märker är lill parveln ganska aktiv :)  men det är ju så dom ska vara.... krypa, gå, springa...
allt ska ju läras in o gärna så fort som möjligt...hihi
antar att han kommer att gå innan 1 år....
william o sandra gick när dom var runt 11 månader..... 
blir som skönt när dom klarar av att gå, självklart blir det vurper men det hör ju till...hjälm på!!

Kram på er!!






Kommentarer
Postat av: mia

Duktig liten kille ni har! Ha en trevlig helg!

2009-10-30 @ 13:49:19
URL: http://detarvimotvarlden.blogspot.com
Postat av: ida

Så duktig han är! :)

2009-10-30 @ 16:16:30
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: anna

ja det smäller väl bara till så är man där!

2009-10-31 @ 17:51:43
URL: http://annaunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0