Bäbis snus......

Glömde nämna att jag var o tittade på stinas lilla syster i torsdag.... hon var sååå liten o sååå söt :)


håller på att packa i husvagnen lite sov kläder, vi drar ju på 30 års fest med maskerad ikväll.... storbarna ska vara hos farmor o ellis får följa me :)  på tal om ellis så har denna natt inte varit så kul....   ingen välling MEN snorig som tusan.... så mammi o pappi har inte fått sova såå mke så det kommer nog inte att bli så sent i kväll.... men man vet aldrig ;)

Jag ska vara.... nej det kan jag ju inte avslöja nu heller.....   utan det kommer kanske bildbevis imorgon :)

Nu har barnen ätit lunch o jag ska se om det blev nå över ti mig.... t är o arbet idag*suck*  kommer väl hemsläntandes precis 5 min innan vi ska åka.... som vanligt!!

nå väl, ha en underbar lördag...... kram


                         
Elias har börjat att göra grimaser....    han är såååå söt :) min lilla bäbis?

Kommentarer
Postat av: Linda

Så söt han är!

Jäkla förkylningar, hade ju hoppats att man skulle klara sig men icke. Är hemma idag oxå. Hoppas Wille o Elias inte blir mer förkylda.

Verkar ju gå finemang det där med vällingen, bara att hålla ut!



Hoppas ni får en riktigt rolig kväll, längtar till bildbevisen kommer upp på bloggen :)



Hälsa Kent o Ulrika o snusa lite åt mig med nästa gång du ser lilltösen!



Kram



2009-10-17 @ 14:39:46
Postat av: Sara

Nämen hejsan!

Jag var ju tvungen att göra en blogg, va så många kompisar som bor lite längre bort som ville hålla koll på mig:) Här är iaf allt bra! Vi har köpt ett hus i Skansholm, så nu har vi bott här i två veckor! Men fy så mycke jobb de är! Fast roligt ändå:) Allt bra med er?

Jag har tjuvtittat på era bröllopsfoton också, guuuud så fina ni va :) jätte fina kort!

Hälsa familjen och sköt om er!

2009-10-17 @ 23:17:03
URL: http://sarachristinejonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0