8 Oktober nästa år ska jag inte ens kliva upp ur sängen....

.....Snacka om min otursdag alltså:

Dagen börjar me att sandra bråkar om vilken klänning hon ska ha o inte ha (ifs, inget ovanligt men)...
Vi går ut o väntar på bussen o hon brukar slinka in till kaninen för att säga hej innan dom åker.... 
Kanineländet har då rymt..... vi hittar henne inte??????   

sätter en snyftande sandra på bussen o jag fortsätter leta utan resultat.....

kollar febern på hästarna.... Allan har 38.5, vilket är ovanligt för honom.... men jag går in o ger elias välling o fikar sen går vi ut i stallet igen, Allan ser mer hängig ut- kollar
febern igen- över 40g - piss!

ringer vet, hon tycker jag ska komma in......     gör klart stallet o lunchar, väntar på barnen ska komma hem från skolan , dom var ovanligt sen??   .... kastar i dom fika....    tror ni bilen startar???   NEJ, bajs.....    svär o är irri... kan jag lova, försöker me startkablar till ett löst batteri men ej..... tillslut får jag styra det aset 10 m innan backen börjar så jag kan rulla bakot o kasta i baken åååååååå den startar :)

åker iväg tog me dvd till dom trötta barnen som igentligen vill vara hemma.... tror ni dvd strular?? jo då :)
men iväg tog vi oss.......
pencilin blev det för killen.....  kanske lika bra så det läker o blir bra där runt pillesnoppen ;)

vi drog en pizza i vindeln hela fam innan vi åkte hem.......

jag tog hand om hästarna o det som skulle göras i stallet medans tomas tog hand om kidsen....skönt!
när jag står där ute i lösdriften o mockar medans killarna äter kraft , så kastar jag ju ut skiten....  lille samir blir lite rädd o sparkar me ett bakben o självklart träffar det mig precis i rumpan.... hmmm.... mitt fel, jag vet MEN...

inne så hinner elias pinka på mig innan han krypit i säng.... hm,

ont i rygg o ena knät oxå igår............    

                        ja va säger ni kan man ha så mke otur på en o samma dag??











ja men idag har 'allt ' varit som 'vanligt', vilket är väldigt skööööööönt :)

FREDAS MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS  BLIR DET I KVÄLL :)

imorgon måste vi BORT från allt göra...... vi drar till pite, härliga kompisar o lille man får stanna hemma hos mormor...... sköööööönt!!!!  bad på havsbadet blire oxå.....    bara vara, synd att helgen ska vara sååå kort!!!!


bild på skrivbordet som blev rumsbord :)

                                   

ja då var det bara att hitta motivation till det STORA skåpet......   skrapa o pusta är värst... blääää.....
men först måsta det komma sig dit jag kan fixa me det o där behöver jag mans hjälp.........

ja ja, hoppas linda & ak kommer upp i kväll så jag har nån att titta på idol me :)    åååå spännande att se om det har blivit nån liten mage ;)

         kram på er alla där ute:)                   ( mormor - skäm int bort pojken min nu.......   )




Kommentarer
Postat av: Linda

Ajaj vilken dag! Lät inte roligt! Hoppas 9 okt har varit bättre :)



Idol-dejt ikväll blir super! A vill typ aldrig titta på det men då får jag ju sällskap av dig istället-Perfekt! Ses ikväll! Kraaaam

2009-10-09 @ 15:14:11
Postat av: Lizaloop

Jättefint med bordet, gillar gardinerna oxå :)

2009-10-12 @ 10:42:59
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0