Sovit BRA....

Igår kväll så kom Niklas me fruämne :) hit, fredrik o robin var oxå här, vi spelade svartepetter o det var livat verre :)

sen så såg vi nr 3 av johan falk, vilken var den bästa hitills :)

sent blev det isäng, runt 00....    bävade för elias gnäll men jag var dit en gång vid 1 o tomas hade varit dit kl 6.... HURRA!!!!!!     SEN SOV HAN TILL 8 ?  SKÖNT!!!! kanske gjorde mke att flytta till eget rum ?   som jag trott.... men men nu är det så iaf, hoppas det fortsätter, han o jag e så mke gladare på dagen om vi sover ordentligt :)

idag är det en riktig häst dag :)

T o barnen ska åka in på badhuset i em, kul för dem! jag törs inte riktigt bada än pga av 'såret' på magen.... men snart så :)

Nej nu ska jag ut igen, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0