Snart denna farsdag till ända....

.... Far du är som ingen annan far på denna jord.... älskad av många, speciellt OSS...... Tack för att du finns för oss!

William är hemma från älgskogen :) Jag lever efter fredagens festligheter- hade super trevligt, o nästa träff skall vi vara hemma hos mig :)- Länktar redan nu........  
Bya fest på lördag kväll me knytkalas vilket var trevligt :) Dock trött, så jag tog på mig att natta brnen o åkte hem vid halv 9.....  städade undan o gick o la mig runt 10, Elias fick en alvedon o sov hela natten*så skönt* bara något stopp in tutte, men det är ju ok :)

gnällig nu på kvällskvisten så det blir nog en alvedon i kväll oxå......

imorse gick jag runningen i djup snön.... jobbigt men välbehövligt......
har sen vart i vindeln å  firat kusinen emanuel, Middagen hemma bestod av lax o sallad (+potatis till resten av fam)

Oksana är såld å åker nästa måndag...... blandade kännslor men det posetiva är väl att det blir mer tid till dom som e kvar :)

jaja, gu va jag svamlar fram o tillbaks känner jag........ trött....   baj baj.....



Elias nya stil.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0