Jippi, sovmorgon!!!!

....Eller hur man nu säger....  jag sov iaf till halv 10, men Elias var vaken i nästan 2 timmar från 4 pga att han va så tätt i näsan(inte ett ord hade vi hört från honom innan så det var helt ok!)  o innan vi fått bukt med det så var han vaken o hade så svårt att somna om..... tillslut gick jag o hämtade lite att äta o då gick det :)  så pappsen tog honom kl 8 när det var morgon :)

idag har det varit en tråkig dag.....  pappsen har grejat på sitt håll, sandra har varit på kalas o william har varit me robin hela dan.... så bara jag o ellis kvar.... vi har ifs varit i stallet, gått på prom osv...   men kallt blåsigt har det varit....

nu väntar jag på middan, lax i stora lass blir det, min favomat :)

nja.... tja.....    kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0