Inte som tänkt...


jag o min guldklimp!!!


Nej denna dag blev inte som jag tänkt den skulle bli....

Tänkte att jag o elias skulle ha en lungn mysmorgon när barnen åkt iväg till skolan sen ta oss en promenad o senare advents pynta köket... läsa lite körkortsteori osv....

Men istellet så kom inte bussen när vi väntade på den , det verkade snorhalt så jag anade ju vad som kunde hänt...   farmor ropar ut genom fönstret att bussen stod i maltjälen o tog sig ingenstanns, glashalt!
så hon skulle vänta på sandbilen, elias sov fortfarande å farmor fick gå över så jag kunde skjussa barnen till skolan!
SNORHALT var bara förnamnet, men det gick bra, hemma igen så ja ingen promenad blev det  pga halkan....typiskt!
Adventspyntat köket har vi, lite teori han jag läsa oxå :) mke kvar.... *suck*

sen hade jag tagit upp älg kött med hopp om att kunna göra lite skav, för vi hade grädde kvar sen helgen....
dröm av förvåning så ser jag att det är lövbiff som döljer sig där i klumpen när den tinat...

så det blev värsta lyx middan idag (oxå) Lövbiff med ungsstekt potatis o beanesesås, sallad  mumsfillibabba!!!


kommer ni ihåg att jag skrev att sandra hade potatis pysslat.... här kommer dom!!

söta va!!!

Imorgon kväll skall jag & T göra något som vi lääänktat till....
vad ? det får ni veta imorgon :)

kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0