Febran...

Sandra kom till oss inatt, var ju kokvarm så hon slaggade i våran säng resten av natten...... Elias fick sig en alvedon o har SOVIT hela natten 1 gång för tutte instopp *ler* vaknade halv 8.... skönt me sovmorgon :) sandra hade jag dock skickat ner halv 7 för att se tv en stund :)

William har ont i halsen o lite hostig.........

Idag har det varit underbart 'vinter' väder, och jag o Elias var tvungen att ta oss ut en stund o lämnade sjuklingarna framför tv'n, vi tog vinterns första SPARKTUR och det var sååååå härligt, hade inte barna varit hemma hade jag nog sparkat till malttjälen, men nu var dom ju det så 4 km fick räcka! åå alldelens perfekt sparkföra är det..... hoppas det håller i sig länge denna vinter så vi kan använda oss utav denna underbara uppfinning offta!!!

                         

                          
                  En glad nerbäddad Elias, som satt knäpp tyst hela färden.... tyckte nog om det :) 



Nu dax för Elias em sovning......  sen ska jag hjälpa william me lite smålego medans köttgrytan puttrar på spisen..
Men hoppas ni där ute inte är sjuka, o hoppas verkligen ingen av er råkar ut för *nöff nöff*....

                                                        TJING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0