3timmar.....

GUU så trött jag varit idag.... hm, lilleman sover dåligt om natten då tänderna kliar o ska igenom, gnäll o gnäll.... han ligger stilla o vill verkligen sova men klagar ..... kanske ska prova med en alvedon om det blir en lika jobbig natt inatt......  nå väl, ulrika drog me oss ut i friska luften så vi kom oss ut på en prom.... elias somnade o sov i HELA 3 TIMMAR.....   blev en knasig dag då lunchen blev kl 1 istället för 11..... men han klagade inte o nu vilar han en gång till..... dock ska han inte få sova så länge så att kvällen /natten kommer i obalans..... 

MÖRKT är det tidigt nu på em tycker jag......  kanske derför oxå man är extra trött......,

LÄNKTAR TILLS IMORGONKVÄLL :) Tjejfest!!!!!!!!

Tjing, dax för middag!!!!!


                         
                                                    Johanna, Maja, Lina & jag......

Tycker ju inte om att vara me på kort men detta blev ganska bra faktist.......

                        


Kommentarer
Postat av: Sophia

Nu har jag äntligen kommit mig för att läsa din blogg och vad får man läsa då...jo, tjejfest imorgon!!! man borde inte få skriva sånt Anna. Johan har dragit på sin årliga "aldrig vara hemma förrän jul resa"..it´s not funny! Ähh, vilken bitch jag är, ska inte klaga, sitter och dricker årets glögg med Åsa, visst kan man kalla det tjejfest:)Väntar på nästa inlägg:)

2009-11-05 @ 22:15:06
URL: http://nogg.se/lappbruden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0