Vårens mode !







Vårens kläder som Elias fått o kommer att ha här senare i vår... fina va!




Igår kväll kom ulrika kent o lilla stina förbi så vi fikade än en gång.... vet inte HUR mke fika det blivit i helgen..... gott men ack ej så nyttit men man får ju inte små bebisar så ofta....

stor barnen fick super fina 'masker'

& Elias fick en super mysig filt....

Vi gick i säng kl 23 o Elias den snälle somnade sött o ni ska veta att jag blev snopen när jag slog upp ögonen o tittade på kl 03.20......

killen hade börjat skruva lite på sig så jag skyndade på toa o att dricka lite sen så åt han, dock ganska länge men det var det ju värt.....  låg vaken en liten stund gjorde han innan han somnade o sov i 2 timmar till till 7, då tyckte han att vi skulle äta igen, så då klev vi upp  ,han åt lite sen har han varit vaken en stund o nu sovit sött en stund till....


Så här ligger jag just nu i min vagga o sussar men börjar på att pillras så mamma du måste skynda lite nu ...

Sandra vaknade o var på bra humör vilket är  en väldigt bra start på morgonen....

William kom just ner efter lång sovmorgon.....  han säger att han har ont i magen o har haft  några dar nu....
hmm, bara det inte är nått, förhoppnings vis var det bara ett tag sen han var på toa....

I veckan är det ju sport lov här hos oss....  vilket inte började bra me tanke på vädret... snö o blåst..
men men det är ju ett par dar kvar så lite bättre måste det ju bli :)

Mannen är o jobbar idag, skulle komma hem efter lunch.....

Ikväll så ska vi ju på ridskolan o rida....   då blir det ELIAS FÖRSTA ÅKTUR I VAGNEN....

måste kila nu.... nån som VILL äta....

KRAMMMMMMMMMMM

Kommentarer
Postat av: sexbarnsmamman

Ååå!



Men grattis, grattis!



Så roligt, och skönt att allt gick så gott.



Stor kram på er båda...



Kan du skicka lite bebisdoft över bloggen?



Mmmmyyys

2009-03-02 @ 09:25:40
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Grönt är skönt!!



Jag stal en bild av dig och la på min blogg (;))



Får se om vi ses ikväll då, om det var på ridskolan du skulle, antar att jag ska skjutsa dit en donna ikväll!!

2009-03-02 @ 10:23:39
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jättefina kläder. Kommer han passa fint i !



Ha en mysig dag med barnen.



kram

2009-03-02 @ 12:22:04
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Åh så söt han är :-)

Mys, mys...

2009-03-02 @ 23:16:57
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0