trodde jag ja...

att jag skulle ha lite tid över idag ja.... men nej, inte det...

natten till idag började inte så bra, sandra gumman kräktes.......
tur mannen var hemma för jag hatar nämligen kräka, tål inte ens lukten så kräks  jag nästan själv...
så han tog hand om det, som tur var rensade hon bara magen på en gång sen har det varit lugnt..

sen fick vi en tid hos docktorn kl 10 för vi blivit lite oeoliga över williams hals mandlar som är väldigt förstorade, så jag o han o elias åkte till vindeln, men doktorn tyckte vi skulle avvakta lite för det är tydligen vanligt i den åldern att man har förstorade mandlar....
in på ica o snabb handlade o hem  igen, elias den snälle sov hela tiden....

hemma bytte vi av pappsen som vart hemma me sandra, o som nu skulle åka o jobba....
lunch, aktiviteter o lite vila o massa matning förståss, middag o äntligen kom pappsen hem vid halv 7, då fick jag äntligen lite egen tid o kom mig ut i stallet....

o hur länge har jag inte länktat.... o idag så satt jag upp o fick äntligen rida , tog det lungt men är i exstas... :)

in o snabb ducha innan nån ville ha mat o sen har lill killen fått bada oxå :)

nu sitter jag ju här o killen ligger vid bröstet o tar sina sista slurkar innan sängen väntar oss båda,
mannen åkte o jobbade .... barnen sover o william ska ti skolan imorn, sandra får vara hemma ...

imorgon em får vi hembesök av bvc......

vi hörs imorn.... sussa gott ....    kram


Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis till söta sonen!

2009-03-10 @ 01:58:49
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Mira

Sååå underbart!

EN ängel.



Jag förstår verklgien din extas...att längta efter något och sedan få göra det..



SJälv är jag ju barnledig men längtar ut i världen...att jobba...



Hoppas lillan mår bra nu och att ni kan känna er Lugna över William. Om ni inte är lugna, så kör hårt! Tvinga dem att ta alla prover som behövs för att lugna er.



Föräldrars oro är en viktig kompassnål, också.



Kram

2009-03-10 @ 07:57:42
URL: http://dryadensord.blogspot.com
Postat av: anne

Gick det bra att rida? Inget knepigt alls?



Han är bra god klimpen ni fått! :)

2009-03-10 @ 19:38:53
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Häxprinsessan

Hopps...jag har en blogg till: Dryadens ord...

SÅ jag som är sexbarnsmamman, har bytt namn till Häxprinsessan...med samma adress som förr.



Men jag har en lite mer hemlig blogg, Dryadens ord..som inte de som känner mig hemma vet om. JAg kommer itne att lägga bilder och så där...inte länka från sexbarnsmamman/häxprinsessan



Så vet du...som brukar följa mig...

:-)

2009-03-10 @ 20:57:06
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0