Tiden ??

Igår så sov Elias dåligt på natten eller halva iaf, ont i magen tror jag... så när han gick o  sov vid halv 9 kröp jag oxå ner, skönt!    vaknade strax innan 11 o gav lite mat men killen ville sova vidare, jag skyndade ut i stallet o mockade sen kastade jag i mig lite gröt o gav lillen en slurk så han skulle klara sig för det var sååå fint väder så jag o ulrika tog oss en promenad, dock halkigt men solen värmer....

han sov då till två, sen vaken en timme sen sov han o jag på soffan till halv fem, lagade middag o vi åt sen så hade den här unge mannen en gnällig period i gen....   ont i magen eller ja baramammig kanske, svårt att säga men inget förutom bröstet dög?? så jag var helt enkelt fast!

Mannen fick bära i korta stunder me nappen så jag han ut till hästarna o in i dushen....
vi gick o la oss vid 10,  jag som VILLE SE LOST MEN DOM SÄNDER DET JU SÅ SENT ATT JAG ORKADE INTE...

men inatt har han sovit bättre , verkar va så där varannan natt  sovning.....
å ja, upp vid 7 o matning, jag var då så trött att jag ammade killen sittandes sovandes i fotöljen....
william såg barn tv'

nu har han sovit i vagnen o jag har mockat bort stallet, william är ute o sandra ser tv....
hör att Elias börjar skruva på sig så han vaknar nog strax....


killen växer....


ska in o väga Elias idag, spännande å se va han väger....


pyamas mys i morse....


Trötter....

Morfar är på väg hit för att vara me barnen lite....
jag ska se mig om vad det blir för lunch, men först mata den minsta :)
på återseende'

happy onsdag....

Kommentarer
Postat av: Linda

Sandra såg ungefär lika pigg ut som jag brukar känna mig på mornarna :)



Ska bli spännande att få höra vad lillkillen väger, ser ut att ha vuxit en hel del sen vi sågs.



Många Kramar

2009-03-18 @ 19:33:19
Postat av: Nettan

Sötnosar.

Men min favorit är den första bilden.

Så härlig min.



Ha en bra kväll

2009-03-18 @ 21:06:19
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0