sportlovs sovmorgon :)

här har haft sovmorgon hela familjen( ja,ja inte mannen så klart)  vaknade 8.40 så jag väkte stor barnen då( visst låter det konstigt me stor barnen dom som har varit mina små....)

Elias den lille sover fortfarande :)

inatt har han ätit vid halv 2, 4 o kl 7 så jag kan inte klaga :) vi gick i säng efter 10 o han somnar så sött....

därimot i går em / kväll hade han inte nån längre sov stund utan åt ganska mke o halv sov bara men det gör ingenting tycker jag då han sover så bra på natten...

vi var över hos farmor o fikade lite i går.....

Mina bröst skulle verkligen vilja att lillen vaknade nu, dom är ganska spräng fulla känns det som ....

Idag kommmer mannen hem till 12 så då ska vi se vad vi ska hitta på för nå spännande....
imorgon blir det en tur till vindeln o på fredag ska vi först till stan, sen till leoslekland me kidsen.....
i helgen blir det nog lugnt.....

nu ska jag se om jag får på barnen lite kläder o sen gå o snusa på lillen....

vi hörs senare, kram kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Här är sportlovet slut så här blir det inge mer sova ! ha ha !



2009-03-04 @ 14:51:12
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0